Varmista äänioikeutesi SAFAn liittovaltuustovaalissa

Marraskuussa 2021 valitaan jäsenet SAFAn liittovaltuustoon kaudelle 2022-2024.  Nyt on aika ryhtyä valmistelemaan ehdokasasettelua ja vaaliteemoja. Ketkä tahansa kuusi SAFAn varsinaista tai opiskelijajäsentä, joilla on oikeus osallistua vaaliin, voivat perustaa valitsijayhdistyksen ja asettaa ehdokaslistan.

Liiton jäsenellä on vaalissa äänioikeus, mikäli hänet on otettu jäseneksi tai opiskelijajäseneksi viimeistään hallituksen kokouksessa 10.6.2021 eikä ole menettänyt jäsenoikeuksiaan sen jälkeen.

Äänestämään päästäkseen pitää myös muistaa maksaa edellisen vuoden mahdolliset jäsenmaksurästit 31.5.2021 mennessä. Äänioikeutesi voit tarkistaa vaaliluettelosta, joka on nähtävillä liiton toimistossa ja verkkosivuilla jäsenkirjautumisen takana 15.-22.6.2021.

Aikataulu:

15.6.-22.6. Vaaliluettelo nähtävillä toimistossa ja verkkosivuilla

16.9. mennessä Valitsijayhdistysten ehdokaslistoja ja vaaliliittoja koskevat asiakirjat toimitettava SAFAan

25.10.-8.11. Äänestys (sähköisesti)

10.11. Vaalin tulosten julkistus netissä

Vaaliopas 2021 lomakkeineen päivitetään verkkosivuille pian, seuraa vaalitiedotusta Arkkitehtiuutisissa, jäsentiedotteessa ja verkossa! Lisätietoja SAFAn liittovaltuustovaalista puh. 040 1876411