SAFA-TEK -yhteisjäsen, tutustu TEKin täydennyskoulutuksiin

FITech tarjoaa maksutta seitsemän tekniikan alan yliopiston opintoja mm. ohjelmoinnista, tekoälystä, koneoppimisesta ja digitalisaatiosta.

Työelämän digitaalinen murros tuo uusia vaatimuksia osaamisen jatkuvalle kehittämiselle. Tietotekniikka on levinnyt käytännössä kaikille työelämän alueille, ja tekoäly muuttaa monia ammatteja entisestään.

TEK on perustajajäsenenä FITech -verkostoyliopistossa. FITechin tänä syksyllä käynnistyvä opintotarjonta sopii erityisen hyvin työelämässä oleville aikuisille, joilla on jo aikaisempia korkeakouluopintoja. Opintoja voi tehdä joustavasti töiden ohessa, sillä monet kurssit toteutetaan etäopintoina verkossa. Monipuolinen tarjonta ulottuu tekoälyn perusteista ICT-ammattilaisten syventäviin opintoihin.

Taitojen päivitys voi olla tarpeen esimerkiksi nykyisen tehtävänkuvan muutoksen tai työpaikan vaihdon takia. FITechin kautta on mahdollista opiskella esimerkiksi monissa ammateissa hyödyllisiä ohjelmoinnin perustaitoja.

ICT-alan ammattilaisille FITech tarjoaa syventäviä opintoja, joiden avulla voi päivittää alalla nopeasti vanhentuvaa osaamista sekä laajentaa sitä kokonaan uusille alueille. Syventävien opintojen teemoja ovat esimerkiksi ohjelmistojärjestelmät ja -tuotanto sekä digitalisaatio.

ICT-alan lisäksi tarjolla on myös muita teknillisiä opintoja, kuten ympäristö- ja energiatekniikan sekä energian varastoinnin ja akkuteknologian kursseja.

Noin 150 kurssia tarjolla ja haku on avoinna!

Tartu mahdollisuuteen ja tutustu tarjontaan!

Pohditko vielä, mistä liikkeelle? Tsekkaa henkilökohtaiset kurssisuositukset Big pICTure-kyselyllä.